در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟


کالا را چطور ارسال کنید؟

 

- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش سلامتیت جداً، خودداری کنید.

- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

- برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس salamatcala@gmail.com ایمیل کنید.

 

 در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید .در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پس کرایه را نمی پذیرند،تصویر رسید پستی را برای ما ارسال کنید.

 

اگر ساکن تهران هستید، برای مرجوع کردن کالای خود می توانید به دو شیوه زیر اقدام کنید.

- جهت تحویل کالای خود از طریق مامورین جمع آوری سلامتیت با مرکز تماس هماهنگ کنید.

- از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

- بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.

استان تهران – شهر تهران صندوق پستی : 1879943661

 

 

هزینه بازگشت چطور محاسبه خواهد شد؟

بعد از بررسی صحت و سلامتی کالا توسط تیم پشتیبانی، در صورتی که هزینه بازگشت به سفارش تعلق گرفته باشد، در قدم اول حساب کاربری مشتری در فروشگاه اینترنتی سلامتیت شارژ می شود. در قدم دوم، در صورت درخواست مشتری برای عودت هزینه، از طریق واحد مالی سلامتیت هزینه کالا به شماره کارتی که خرید با آن صورت گرفته است، عودت داده می شود.

- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش سلامتیت برسد، هزینه‌های ارسال به عهده سلامتیت است.

- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویر رسید را به آدرس salamatcala@gmail.com  ارسال فرمایید.

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

با واحد پشتیبانی فروش سلامتیت تماس حاصل نمایید.

 

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.